Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 08:05 - Диалог с моята Душа
Автор: dialog Категория: Изкуство   
Прочетен: 593 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.10.2009 00:23


image

Добро утро Душа,

Добре дошла у дома

Добра дошла си в къщи

Че, както се бе разпиляла по света

Трябваше да те събирам късче по късче.

 

Всеки път когато се страхувах, Душа

Избягваше от къщи

А без Душа, какво може да се върши?

И аз съм виновна пред тебе, Душа

 

И аз те предадох.

На други хора с лекота те раздадох

Но ми е бездушно без теб Душа, 

Признавам си, вече всичко свърши.

 

Ела си у дома, моля те, ела си в къщи.

 Ще ти давам твоята свобода,

 Но моля те, когато излиташ по света

Връщай се, че ме изпълва самота

***


Добро утро Жена

За това, че ме покани – благодаря

Но вместо да ме затваряш зад врата

Може би ти, последвай своята Душа

 
Обяви за мото смело пред света-

"Каквото поиска моята Душа"

И ме последвай сега

Там на високото, над света.

 
Полети с мен до звездите,

Полети с мен в облаците и дните

Както го правеше като беше дете,

Когато разговаряше със свойто мече.

***
 

 Но как да ти се доверя Душа

Когато ти изостави ме сама

Когато онзи над мен налетя

И прекърши ме и до сега?

  

Не би ли трявало душа

Да не изхвръкваш от моето тяло

Когато бях просната на онова одеало?

Как да ти повярвам сега

 

Че вече мога да ти се доверя

И да тръгна с тебе по света?

Че ти не си същата душа

Че няма да ме оставяш сама

 

 



Тагове:   диалог,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dialog
Категория: Изкуство
Прочетен: 195145
Постинги: 161
Коментари: 153
Гласове: 888
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930