Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2009 08:58 - На покрива на света
Автор: dialog Категория: Изкуство   
Прочетен: 722 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 29.07.2009 21:57


 

 

Стоя си аз сама

Стъпила едва

На тази сръмнина

Едва подпряла се на пръсти

Без всякаква опора

В самота

Дошла до тук, едва

Катерила се през нощта

Пълзяла през деня..

Успяла, някакси,

Но пак сама.

Но бързо промени се таз картина:

 

Ето ме сега

На покрива

Покрива на нивото на света

Но не остър и недружелюбен

А плосък и широк,

Просторен, чист, удобен и дълбок

Покрив, който ти подава рамо

Покрив, който кани те -

"Остани с мене само"

Покрив, който ми напомня дивана в хола

Или поне креслото

Там където своя покрив често покорявам. 

Покрив, който дава ти вода

Който напоява всяка твоя жажда

Който в жега пази ти и сянка

Покрив дружелюбен и гостоприемен.

Покривът е... моят дом.

Покривът е там където аз чуствам се обичана, желана

Покривът е там, където ми лекуват всяка моя рана.

Покривът е тук, където съм сега

На това ниво, на таз земя

И не трябва пътища да изминавам

Покривите в моята душа да покорявам

Катеря се не спирам,

А  себе си от себе си отдалечавам

Където на покрив аз себе си оприличавам

Покрив е където намеря своята душа

Покривът е там ,където аз реша..

Поне така реших..

Покривът е... да, така е за сега.

 

Покрив, който крачи с теб в пустинята

 

 

Там на високо
На покрива над света


Тагове:   покрив,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - покривът е там
29.07.2009 10:11
където го поставим ние, покривът е нашите представи за максималните ни възможности.
Покривът на нашия свят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dialog
Категория: Изкуство
Прочетен: 195130
Постинги: 161
Коментари: 153
Гласове: 888
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930