Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2008 07:51 - Корени с крила
Автор: dialog Категория: Изкуство   
Прочетен: 777 Коментари: 0 Гласове:
0



Коя съм аз? –съединявам корени  с крила

Търся в миналото знаците на бъдещето

Ровя се в земята за да мога да политна

Стъпила съм здраво, долу

Зареяна в облаците, горе

 

Коя съм аз?- свързващо звено

Обедняваща в едно

Дух с материя

Реалност и мечти

Поглед и очи

 

Коя съм аз? Дъщеря и майка

Получаваща и даваща

Приемаща, отдаваща

Събираща и разпиляваща

Изпълняваща и обещаваща

 

Коя съм аз? Жена с дете

Смела и страхлива

Умряла, но и още жива

Съединяваща в себе си абсурди

Спускам се, се катеря по сърдечни си урди

 

Коя съм аз? Пресечна точка

Център с кръстопът

Душа и тяло

Сбор от млекули, атоми и клетки

И събрана в мене – цялата Вселена.

 

Коя съм аз? Концентрирана енергия

Тяло, характерни форми

Душа, визвишено, божествено

Видимото и невидимото

Чувственото и безчувственото

 

Коя съм аз? Израз пряк на любовта

В безбройни форми – светлина

Същестуваваща във време и пространство

Понякога пътуваща за странство

Но оставаща и тук, сега

 

Коя съм аз? Крачеща по своя път

Жена, живот, страх с любов.

И това, което ги слива в едно

Едно обикновено, изключително

Човешко същество.

 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dialog
Категория: Изкуство
Прочетен: 195096
Постинги: 161
Коментари: 153
Гласове: 888
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930