Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2009 23:06 - Ръката на Майстора
Автор: dialog Категория: Поезия   
Прочетен: 845 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 18.08.2009 23:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На тебе Майсторе:

image

 

Твоята ръка Майсторе,

Знае врати да отваря

Твоята ръка Майсторе,

Знае прегради да събаря

Твоята ръка Майсторе,

Тунели прокарва

Твоята ръка Майсторе,

Съкровища на видно изкарва

Твоята ръка Майсторе,

Знае картина да извае

Твоята ръка Майсторе,

Точна линия чертае

Твоята ръка Майсторе,

Къщи нови строи

Твоята ръка Майсторе,

Кули високи гради

Твоята ръка Майсторе

Машини поправя

Твоята ръка Майсторе

Пътища проправя

Твоя ръка Майсторе

Розови храсти да подрязва

Твоята ръка Майсторе,

Ме подкрепя, без да ме зарязва

 

 

Твоята ръка Майсторе,

Знае как и къде да погали

Твоята ръка Майсторе,

Е грапава и нежна, не за шамари

Твоята ръка Майсторе

Като ме прегърне през кръста

Твоята ръка Майсторе

Като ме вдигне на пръсти

Твоята ръка Масторе

Чак ми прималява

Твоята ръка Майсторе

Като ме пипне ме стопява

Твоята ръка Майсторе

Цялата ми страст се проявява

Твоята ръка Майсторе

Аз цялата избухвам

Твоята ръка Майсторе

Високо се издигам без да рухвам

Твоята ръка Майсторе

Когато съм под нея

Твоята ръка Майсторе

Себе си опознавам и за тебе копнея

Твоята ръка Майсторе

След като години търсих и се чумерих

Твоята ръка Масторе

И аз Майстора си намерих

 

Твоята ръка Майсторе

Е цяла одисея

Твоята ръка Майсторе

Аз....аз не мога без нея.

 

 

 

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. romanov - Ех, майсторе майсторе:)
19.08.2009 06:33
Че погледни го това момиче:))
Добро утро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dialog
Категория: Изкуство
Прочетен: 193879
Постинги: 161
Коментари: 153
Гласове: 888
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031