Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2008 17:24 - РАНА
Автор: dialog Категория: Изкуство   
Прочетен: 812 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.10.2008 17:25


Разкъсана рана намери

Да я позакърпя реших

Иглата си вденах

Кръпка цветна заших

Дупката прикрих.

         Но отвътре раната заработи

         Нещо неспокойно забоботи

         С гной и течност се покри

         И започна да боли.

Сложих нова кръпка, по дебела

Ших я ситно, нали съм смела

Бродерия направих, нали съм си умела

Раната затворих, но Уви!

         Отново заговори

         Отново се отвори

         Отново закипя

         И започна се една...

Тя боботи и ръмжи

Аз си пея "Не боли"

Тя се сърди и гърми

Аз се смея – да мълчи!

         Този страшен диалог

         Го влачихме от глог на глог

         Вече четиресет  лета,

         Но ето случи се това

         Раната ми днес запя.

Аз я отворих, надникнах, почистих,

Разгледах, огледах, разлистих

Помилвах, погалих, разкрих,

Попитах, запитах, отплитах,

До корена стигнах

И там се поспрях.

         Детето спящо съзрях

         И ръката на злодея

         Тя - която наранява,

         А теб те дострамява

         И  ти раната криеш

         Следите миеш

         Сърцето наранява

         Душата закърнява.

Раната моя вече заздравява

Лекува се бавно, къде ще се дява.

С ласка я открих

С целувки я покрих

С любов я лекувах,

В себе си ликувах

На всички я показах

В този стих за нея ви разказах

Защото аз съм горда с тази рана

С болките започнах

А вижте пак, каква тя стана.



Тагове:   рана,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. val - Звичи искрено и много мило!
08.10.2008 08:42
Смелост се иска, за да излекуваш раните си, да простиш!

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dialog
Категория: Изкуство
Прочетен: 193872
Постинги: 161
Коментари: 153
Гласове: 888
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031